Alternatif Fibroid Rawatan - Penggunaan Tambahan Pemakanan

Alternatif Fibroid Rawatan - Penggunaan Tambahan Pemakanan

Rawatan konvensional untuk fibroid kadang-kadang meninggalkan banyak yang diinginkan, dengan doktor seringkali menyokong pendekatan "tunggu dan lihat". Ini pada asasnya kerana terdapat sangat sedikit yang boleh dilakukan secara konvensional untuk membantu wanita dengan fibroid itulah sebabnya banyak membuat keputusan untuk penyelidikan pilihan mereka.

Rawatan fibroid Alternatif pastinya berbaloi mempertimbangkan, sebagai pendekatan yang boleh digunakan sekurang-kurangnya mempunyai peluang untuk menghapuskan punca-punca fibroid, yang mana kaedah konvensional gagal. Menggunakan pembedahan atau ubat rawatan tidak apa-apa untuk menghapuskan punca-punca, tetapi hanya merawat gejala-gejala yang bererti bahawa fibroid sangat mungkin untuk menumbuhkan kembali selepas tempoh yang singkat.

Satu baik rawatan fibroid alternatif adalah untuk melihat makanan tambahan.

* Zink adalah sangat baik untuk mengimbangi hormon anda dan boleh memperbaiki tisu-tisu yang rosak
* Besi boleh menjadi baik jika anda mempunyai pendarahan berat dan perlu diambil dengan vitamin C untuk kesan maksimum
* Vitamin C dapat membantu menguatkan saluran darah dan mengurangkan pendarahan
* Jika fibroid membuat haid berat, kemudian mempertimbangkan untuk mengambil Vitamin A. Ini sebenarnya boleh membantu untuk mengurangkan pendarahan
* Vitamin kumpulan B adalah penting bagi mereka yang mempunyai fibroid kerana ia boleh membantu hati untuk metabolisme estrogen yang berlebihan, yang merupakan faktor utama penyumbang kepada fibroid. B6 juga merupakan pilihan yang baik untuk fibroid kerana ia secara semulajadi anti-radang dan wanita dengan fibroid sering mereka terdedah kepada keadaan radang
* Omega 3 boleh membantu untuk mengurangkan keradangan dan boleh mengurangkan pendarahan haid

Jika anda akan mempertimbangkan mengambil makanan tambahan, terdapat dua faktor yang sangat penting untuk dipertimbangkan. Pertama, ia biasanya mengambil masa kira-kira 3 bulan penggunaan yang konsisten untuk manfaat kepada "kick dalam". Kedua, pada mereka sendiri, pemakanan tambahan mungkin mempunyai kesan yang terhad dan untuk mendapatkan manfaat sepenuhnya, adalah disyorkan bahawa mereka digunakan bersama-sama dengan lain-lain rawatan fibroid alternatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar