Memaksimumkan anda Kelebihan Anti-Badan - Penggalak imun Kerja Yang

Memaksimumkan anda Kelebihan Anti-Badan - Penggalak imun Kerja Yang

Dalam dekad yang lalu, satu syarikat telah mempelopori pelbagai kemajuan dalam Alternatif Sains Kesihatan. Mereka telah mencipta produk baru, proses dipatenkan eksklusif, dan kerja-kerja membuktikan bahawa transfer factor adalah sangat baik untuk menyokong sistem imun anda. Tidak lama dahulu kajian mengenai bagaimana immunoglobulin kesan faktor pemindahan A tahap dalam badan yang menyokong tuntutan ini.

Immunoglobulin IgA atau antibodi, yang dicipta oleh sel-sel badan B, adalah protein penting yang digunakan oleh sistem imun untuk mengenal pasti dan membatalkan penceroboh asing. Antibodi ini hidup pada permukaan membran mukus seperti hidung, mulut, pencernaan dan saluran pernafasan dan juga dubur dan bahagian kemaluan. Terdapat banyak kajian kes yang berkaitan kepentingan IGA dan hubungan kepada seseorang kesejahteraan. Molekul, yang berbentuk seperti "Y," bertindak sebagai dinding pertahanan tambahan menjaga penceroboh cuba untuk melalui lapisan mukus. Pelindung pembunuh semula jadi juga melekat pada bahan-bahan yang menyerang berhenti lagi apa-apa kemudaratan ia mungkin telah dilakukan sebaliknya.

Anda mungkin terkejut apabila mengetahui bahawa kira-kira 95% daripada semua patogen yang masuk ke dalam badan anda berbuat demikian dengan melalui kawasan membran mukus line. Patogen masuk dari udara yang kita sedut, makanan yang anda makan, dan tangan-ke-mulut kenalan, hanya untuk menamakan beberapa laluan. Terpulang kepada sistem imun anda untuk melindungi anda daripada serangan ini. Immunoglobulin dan antibodi lain adalah bertanggungjawab untuk mengeluarkan menaces yang berbahaya dari badan anda sepantas mungkin. Jika anda meningkatkan tahap antibodi anda, anda meningkatkan tahap badan anda meliputi perlindungan. Anggaplah ia sebagai sekitar diri anda di "lemah" atau "mikro" pengawal keselamatan peribadi, yang mempertahankan anda terhadap "mikro" crashers pihak dengan niat jahat. Jika anda IgA atau "nano" tentera datang di mana-mana ancaman yang mungkin lelaki ini menyambar dan menunjukkan orang jahat jalan keluar. Anda kekal sihat dan badan anda akan tetap terjamin.

Ujian telah dijalankan ke atas 21 orang dewasa yang sihat, yang tidak pernah mengambil produk Transfer Factor sebelum ini, dan berlangsung selama empat minggu. Apa yang mereka lakukan adalah tahap Iga ujian dalam badan sebelum dan selepas mengambil produk. Cara mudah untuk menguji kepekatan molekul IgA adalah dalam air liur. Sampel Spit dikumpulkan dari setiap peserta setiap minggu sepanjang pengajian, dan diukur untuk tahap kandungan IgA.

Selepas empat minggu, 100% daripada peserta menunjukkan peningkatan dalam pengeluaran IgA dalam meludah mereka, dengan peningkatan purata sebanyak 73% jika dibandingkan dengan asas satu minggu. Apa lagi, kebanyakan peserta (95%) menunjukkan peningkatan dalam tempoh dua minggu pertama kajian.

Gambaran itu ialah bahawa transfer factor "berkomunikasi" dengan sistem imun One, dan membawa kepada beberapa perkara yang hebat yang pertukaran termasuk meningkatkan antibodi kulit dan badan pelindung pertahanan terhadap patogen berbahaya menyerang. Ia juga menunjukkan bagaimana perlindungan yang kritikal juga disediakan salah satu pintu masuk yang paling biasa dan tidak bersenjata kerana menyerang patogen. Kajian ini, tanpa soalan, juga memaparkan sistem imun syarikat ini meningkatkan keupayaan produk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar