Apa Homeopaths Perlu Adakah untuk Memberikan Bantuan Survive Mod kami Terapi

Apa Homeopaths Perlu Adakah untuk Memberikan Bantuan Survive Mod kami Terapi

Ini sudah pasti isu hangat bagi banyak. Dalam menghadapi kritikan homeopati teruk menghadapi setiap sekarang dan kemudian, kita sebagai pakar homeopati perlu memastikan perkara-perkara tertentu untuk diri kita sendiri. Pertama, perlu ada peraturan yang lebih ketat untuk mengelakkan daripada amalan perubatan moden oleh pengamal homeopati. Jika kita berbuat demikian, ia adalah sukar untuk menimbulkan rasa hormat yang kita perlu ada untuk terapi kami. Sudah tentu ia tidak bermakna anda tidak harus sedar apa yang perubatan moden dan bagaimana adalah ubat-ubatan yang digunakan dalam hari ke amalan hari. Pengetahuan klinikal bunyi adalah satu kemestian bagi mana-mana ahli homeopati untuk memahami tanda-tanda lazim dan ciri-ciri penyakit.

Baik jika kita melihat secara amnya, di sini adalah senarai perkara yang pakar homeopati harus lakukan untuk membantu hidup cara kita therapy-

(1) Berhenti mengkritik sesiapa sahaja dan mula memberi perhatian kepada mod kita sendiri terapi. Ini adalah benar-benar penting. Seperti yang betul kata, tindakan bercakap lebih kuat daripada perkataan. Ingat jika kita menghormati modul yang lebih baik daripada pilihan rawatan dalam sistem yang berbeza, ia adalah sukar untuk menarik berkenaan daripada mereka.

(2) orang Meyakinkan bagaimana homeopati adalah lebih baik. Dalam amalan awal selepas tamat pengajian, perkara yang paling penting mana-mana ahli homeopati mempunyai kaitan di negara seperti India adalah untuk meyakinkan rakyat bahawa homeopati boleh membantu. Sudah tentu keadaan sudah berubah untuk lebih baik dan hari ini ramai orang yang memilih untuk homeopati di tempat pertama. Tetapi ia sudah pasti satu seni untuk membantu meyakinkan rakyat keindahan dan kedalaman ilmu pengetahuan anda. Untuk ini, kita perlu memahami sains kita secara keseluruhan dan tidak terpedaya dengan gimik "tips untuk pakar homeopati baru". Tidak ada yang dapat dicapai dalam jangka panjang jika anda tidak belajar sistem anda perubatan secara mendalam. Homeopati adalah pasti salah satu sistem paling sukar dalam perubatan untuk mengkaji dan memahami. Satu seumur hidup adalah kurang juga! Jadi, menggunakan masa anda untuk memahami dan menggunakan homeopati yang lebih baik.

(3) Pastikan berusaha ke arah matlamat anda: ia tidak pernah terlambat untuk melakukan apa yang anda mahu lakukan. Seni perubatan adalah satu perkara itu yang perlu diserapkan dalam sel-sel kita untuk memahami setiap pesakit dengan ketajaman hati dan otak kita. Sebaliknya gabungan ini adalah perlu bagi mana-mana cara terapi dalam usaha untuk membangunkan hubungan antara pesakit dan doktor.

Nah, dengan perubahan masa, kita mesti berubah! Benar! Tetapi semasa menukar jangan kita mengubah asas falsafah kami homeopati yang sangat unik untuk sistem kami perubatan. Mari kita bersumpah untuk memahaminya dalam erti kata yang lebih jelas dan memohon untuk merawat umat manusia secara keseluruhan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar