Perak Koloidal adalah yang terunggul Natural Antibiotic Alternatif!

Perak Koloidal adalah yang terunggul Natural Antibiotic Alternatif!

"Anda berkata 'antibiotik tidak akan berfungsi pada virus', jadi, apa yang akan? Dan, ada apa-apa bahaya dalam menggunakan lembu antibiotik, kerana mereka boleh dibeli di kaunter?" Anonymous

"Rintangan antibiotik adalah wabak antarabangsa yang kompromi rawatan semua penyakit berjangkit. Pada masa ini, rintangan asasnya adalah tidak terkawal."

(Rintangan antibiotik: Perspektif ekologi pada Masalah Lama, American Academy of Mikrobiologi)

Jadi ubat kami dunia dipenuhi tanpa pengecualian sedang mengalami PANDEMIK baru!

Wabak ini meliputi jalan di luar influenza, malaria, batuk kering, MRSA digabungkan, kerana ia menguatkan perjuangan mereka dan menjadikan mereka menyebar super-mikrob lama lagi untuk menjadi kebal kepada SEMUA "ubat" antibiotik. Walau bagaimanapun, kami mempunyai satu pengecualian: Perak Koloidal.

Walaupun doktor anda tidak berpengetahuan (atau tidak berhati-hati) menetapkan antibiotik untuk anda tanpa disedari memberi tekanan kepada mereka dalam berbuat demikian untuk jangkitan, anda sangat menyakiti sistem imun anda:

Sembilan puluh hingga 95 peratus daripada semua jangkitan adalah virus atau rendah ketajaman jangkitan bakteria seperti jangkitan telinga atau jangkitan sinus, "kata Dr. Wilde.

Namun kajian menunjukkan bahawa lebih separuh daripada pesakit di Amerika Syarikat mengambil bakteria memusnahkan antibiotik untuk selesema, selesema dan bronkitis, semua disebabkan oleh virus.

Kita perlu memastikan kita mendidik orang ramai jadi jika mereka tidak mendapat antibiotik, mereka faham mengapa. "

Dr Jim Wilde, pediatrik perubatan kecemasan dan penyakit berjangkit pakar perubatan di Kolej Perubatan Georgia,

Dalam erti kata lain, antibiotik bukan sahaja tidak bekerja untuk pelbagai penyakit mereka yang ditetapkan oleh pakar-pakar perubatan, mereka adalah berbahaya untuk anda! Di negara-negara ketiga di dunia, di mana kekurangan doktor yang teruk menghalang preskripsi untuk antibiotik, sudah tinggal mimpi ngeri jangkitan biasa yang tidak lagi mempunyai rawatan.

Fakta Pantas mengenai bahaya antibiotik:

Meningkatkan penggunaan antimikrobial pada manusia, haiwan, dan pertanian telah menyebabkan banyak mikrob membangunkan rintangan kepada ubat-ubatan kuat.
Banyak penyakit berjangkit semakin sukar untuk dirawat kerana organisma antimikrobial tahan, termasuk jangkitan HIV, jangkitan staphylococcal, batuk kering, selesema, gonorrhea, jangkitan candida, dan malaria.
Antara 5 dan 10 peratus daripada semua pesakit hospital membangunkan (baru) jangkitan, yang membawa kepada peningkatan kira-kira $ 5 bilion dalam kos penjagaan kesihatan AS tahunan.
Kira-kira 90,000 pesakit-pesakit meninggal dunia setiap tahun akibat jangkitan mereka, meningkat daripada 13,300 kematian pesakit pada tahun 1992.
Orang yang dijangkiti dengan organisma antimikrobial tahan lebih cenderung untuk mempunyai penginapan hospital lagi dan mungkin memerlukan rawatan yang lebih rumit.
Di seluruh dunia, jumlah pasaran untuk antibiotik baru dan pada masa ini mencapai $ 22300000000 pada tahun 2001. Kadar purata pertumbuhan tahunan (AAGR) sebanyak 9.1%, pasaran ini akan mendaki ke $ 34500000000 pada tahun 2006.
Banyak dari (baru) ubat mungkin akan terbukti berkesan terhadap organisma penyakit berjangkit yang telah membangunkan rintangan pelbagai dadah, meremajakan pasaran antibiotik itu. Laporan ID: PHM025A, Published: Februari 2002, Penganalisis: Lynn Kelabu
Jadi apa yang kita lakukan Ma? Mengambil antibiotik lembu di kedai makanan, seperti lelaki yang tertanya-tanya tentang dalam intro kepada artikel ini? Katakanlah doktor tidak akan menetapkan anda lebih banyak dan anda masih sakit. Patutlah! Lebih baik mendapatkan diri anda beberapa Perak Koloidal seperti PRONTO!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar